OMEGA DAN VITALEA BANTU ATASI KOLESTEROL TINGGI

on Friday 5 May 2017

Tadi pagi di sekolah..masa beratur ambik makanan di kantin..anak shaklee saya bagitau, kolesterol dah turun lagi. Dia p check di klinik..dah turun kepada 5.++ tapi masih high cholesterol la..cuma dah kurang..dulu 8.++, turun p 6.++..dia ambil vitamin vitalea & omega guard.

Tadi pagi saya pas sama dia omega dan lecithin. Lecithin anak buah dia yang order. Katanya mau kurus. Vitalea pula anak Shaklee saya ni repeat order. Dah botol yang kedua. Katanya bagus untuk masalah keletihan, tau bermaya. Next week menyusul bagi vitalea ya. Tunggu Nurhannita Roslie  kirimkan vitamin saya dan Emelda Shabelle ke Sandakan.

Jadi siapa2 yang ada masalah kolesterol tinggi tu, bolehlah pm saya ya..

Oya..bapa saya juga ada masalah kolesterol..makan omega guard dan vitalea, doktor tak bagi makan ubat kolesterol dah. Yang penting anda konsisten makan.

Makan supplement ni kena sabar. Kesan tak cepat macam kita makan ubat. Supplement kita kena makan hari-hari. Minum air putih banyak. 3 liter sehari. Kalau tak, jangan pula mau complaint kata vitamin tak bagus ya.

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

Pos ke seluruh Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com

Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.my

1 comments:

Fingo_Fighter said...

Kolesterol bahaya kalau dibiarkan. Sebab tu kena ikhtiar turunkan sebolehnya

Post a Comment