PENGEDAR SHAKLEE SANDAKAN: Vitamin semulajadi untuk ibu hamil dan berpantang

on Saturday 6 May 2017

Petang tadi jumpa customer yang mau order peppermint. Yang saya post kelmarin tu. Ex student kami walaupun saya tak pernah ajar kelasnya..lucu pula bila ingat balik awal2 perbualan. Dia panggil panggil dear...saya juga balas dear..kemudian bila tau dia tengah pregnant, saya pula panggil dia puan..cerita punya cerita..rupanya kami dua ni..cgu dan bekas pelajar.

Terima kasih pada kak Nanie Saini. Pasal dia like status sayala si ema ni kenal saya pengedar Shaklee Sandakan.

Tadi dah serahkan 1 botol peppermint dan free gift 1 pill box kaler pink. Sempat juga saya bergambar sebagai kenangan hari join ahli dan sebelum czer Selasa depan. Bergambar dengan perut yang memang dah besar. Yalah kan tinggal tunggu hari. Tahniah juga ema sebab ambil vitamin lain untuk lepas hamil. Ni dah beli dengan orang lain tinggal pos ja lagi katanya.
Tahniah ema terbuka hati mau join ahli under cikgu.

Siapa yang tengah pregnant di luar sana..ibu ibu hamil yang mau set berpantang..
mau dapatkan info lanjut tentang set berpantang atau sebarang supplement SHAKLEE mahupun produk Shaklee yang lain termasuk skincare bolehlah hubungi saya ya atau boleh juga hubungi SID Shaklee yang baru Rahema Salazar.

Dapatkan vitamin untuk ibu hamil yang semulajadi, selamat dan berkesan..tentunya dari Shaklee.

Klik link ni lagi mudah. Tak perlu taip2 no telefon lagi.

http://www.wasap.my/60198968008

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

Pos ke seluruh Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.my

3 comments:

The Funtastic5 said...

Sekarang bakal anak ke3,masih tetap setia dengan set prenatal Shaklee. Sdh jadi kepakaran saya 😚

Momstoreretail said...

Saya pernah mengambil supplemen Shaklee ketika hamil dan berpantang memang2 terbaik rugi siapa x cuba

Fingo_Fighter said...

Preggy & bpantang 2x dgn shaklee..mmg terbaik. Sentiasa bertenaga

Post a Comment