Barangan Healthy Home Basic H saya suka kerana..

on Saturday 7 October 2017

Salam sejahtera kepada anda pengunjung blog saya. Terima kasih kerana singgah. Semoga perkongsian saya dapat memberi manfaat kepada anda sekeluarga.

Kali ni saya mau kongsikan tentang satu barangan healthy home yang saya suka semestinya produk dari Shaklee.  Apakah barangan tu????

Hah ni dia. Basic H.

Gambar botol biru (Dahulu) yang hijau (Sekarang)

Barangan Healthy Home Basic H saya suka kerana basic H ni pencuci serbaguna. Dengan harga cuma RM48.75(harga runcit) anda boleh gunakan untuk cuci lantai, dapur, permukaan marmar, cermin, rendam sayur dan buah(taulah kan sayur dan buah ada bahan kimia tu kecuali yang organik), cuci kotoran degil pada pakaian atau kasut sekolah anak.

Hah tengok tu. Multipurpose betul kan. Memang tak rugi beli. Tahan berbulan sebab PEKAT dan kita guna SEDIKIT sahaja. HANYA beberapa titis. 

Bila saya mop lantai, tak perlu bilas. Saya rendam buah dan sayur, selain dapat membersih juga dapat membantu buah dan sayur lebih segar.

Buah anggur lebih bersih dan segar

Sayur yang direndam nampak segar

Saya tidak risau akan  kandungannya kerana basic H SELAMAT
. Bukan toksik
. Tanpa gas beracun
. Tanpa bahan kimia berbahaya
. Tanpa bahan pewangi
. Lembut pada tangan

BERKESAN
. Menanggalkan kotoran berminyak
. Pekat

MESRA ALAM
. Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
. Tanpa bahan pewarna 
. Selamat untuk sistem septik

Kenapa saya suka Basic H?

Selain saya, ibu dan kakak juga gunakan basic H ni. Feedback dari mereka adalah memudahkan kerja (tidak perlu bilas) dan makan buah & sayur lebih yakin selepas direndam dengan basic H ni.

Kakak ipar reorder basic H

Oprah pun pilih Healthy Home

Sebab tu lah saya suka basic H ni. Pencuci serbaguna. Anda perlu ada 1 botol dalam rumah kediaman anda. Sangat berbaloi.


Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia, Pengedar Shaklee Sandakan

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

www.dettismuslin.blogspot.com




0 comments:

Post a Comment