Dah makan shaklee mesti jadi ahli sebabnya...

on Saturday 7 October 2017

Salam sejahtera kepada anda pengunjung blog saya. Terima kasih kerana singgah. Semoga perkongsian saya dapat memberi manfaat kepada anda sekeluarga.

Kali ni saya mau cerita pula "mengapa bila kita dah makan Shaklee mesti jadi ahli?". Selamat membaca semua.

Dah makan shaklee mesti jadi ahli sebabnya ialah PERTAMA, bila kita dah makan Shaklee kita mesti KONSISTEN makan vitamin tu semua. Kalau tak konsisten, tidaklah nampak hasil yang kita maukan.

Contohnya kata nak kulit glowing, kena makan vitamin antaranya vitamin C, vitamin E, alfalfa, carotomax, collagen powder, vivix, esp. Tak bolehlah makan kejap pas tu stop. Makan seminggu then stop. Shaklee vitamin SEMULAJADI.  KESAN mungkin tak cepat (bergantung kepada individu). So, kena berterusan dan anda rugi duit anda sebab kena bayar harga runcit. Banyak beza tu tau. Kalau tak, anda memang sanggup untuk bayar harga retail yang tentunya lebih mahal dari harga ahli.

Andaikan jika anda beli vitamin harga retail RM400. Anda hanya akan bayar RM300++. Andaikan juga anda beli bukan sekali tapi banyak kali? Nampak tak ruginya jika tak jadi ahli? Anda akan dapat lebih penjimatan sebenarnya. Anda bolehlah guna duit tu untuk bayar duit minyak kereta ka, duit makan ka, tengok wayangka(kalau kaki wayangla.hehe..saya tak minat.tengok film depan tv rumah ja). Jimatlah duit anda tu. 

Nak tanya awak semua ni, nak harga murah atau mahal? Nak jimat duit atau nak bazir? Pasti nak yang murah dan jimat kan. Betul tak?
Sebab tu lah bila dah makan shaklee mesti jadi ahli kalau tak rugi.

Bila jadi ahli, akan dapat harga ahli dan anda layak untuk terima bonus 

Sebab KEDUA kenapa bila dah makan shaklee mesti jadi ahli ialah dapat bantu kita untuk makan vitamin FREE selain kita dapat menjana pendapatan sampingan dan mungkin juga akan jadi pendapatan utama anda. Kenapa tidak? Saya adalah contoh terdekat. Walau pun saya ada kerja hakiki tapi Shaklee ni adalah keja sampingan saya. Tiap pertengahan bulan, dapat bonus terus masuk ke dalam akaun. Jadi dalam sebulan saya ada 2 kali gajian. Seronok tak?

Saya tidak menjanjikan bulan bintang dengan anda tau yang bila masa anda jadi ahli, anda akan dapat jana pendapatan. Mana ada begitu mudah nak nak dapat duit? Kalu simpan duit dan tunggu duit tu bertambah banyak dengan cepat, tu da kira skim cepat kaya. Shaklee adalah peluang perniagaan yang adil. Bukan sistem piramid. Yang rajin dapat lebih pendapatan. Macam super sifu saya Master Nor Wina. Beliau berhenti jadi pendidik sebab keinginan mau kerja dari rumah. Shaklee adalah pendapatan utama beliau. Saya pun mau jadi macam beliau ni. Pendapatan yang ada boleh saya gunakan untuk kerja2 amal dan untuk mak ayah juga.

Akhirnya customer setuju jadi ahli Shaklee

Best kan dalam Shaklee ni. Bila dah makan shaklee mesti jadi ahli sebab dapat harga ahli (lebih jimat) dan dapat makan vitamin PERCUMA serta dapat jana pendapatan. Best ke best?

Jom bersama dalam team saya. Jadilah ahli Shaklee hari ini.


Mengapa mesti memilih VITAMIN SHAKLEE ?

 Halal
 Mendapat Kelulusan KKM
 Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia, Pengedar Shaklee Sandakan

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan
www.dettismuslin.blogspot.my


Nikmati penjimatan sehingga 15% dengan Harga Ahli Shaklee. Anda berhak mendapat harga ahli seperti saya.

http://www.wasap.my/60198968008
Untuk pertanyaan

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1148516
Untuk join ahli

0 comments:

Post a Comment