Mengapa saya jatuh cinta dengan Shaklee?

on Saturday 7 October 2017

Nak tahu tak mengapa saya jatuh cinta dengan Shaklee?

Begini ceritanya..ni tiba2 ja tersuka tau..pasal beberapa tahun yang lalu saya kena operate. Masa tu saya tanya upline saya Emelda apa vitamin yang sesuai. Jadi dia syorkan ambil vitamin c, vitamin e dan ada lagi vitamin yang lain. Vitamin c dan e bagus untuk penyembuhan luka dan parut akan jadi lebih lawa. Perempuan kan mestilah mau lawa2 tu kulit.hehe..saya juga ada minum ESP masa tu.

Lepas beberapa minggu memang nampak perubahan bekas operate cepat kering dan parut pun rata ja dgn kulit. So, saya teruskan makan vitamin sampailah sekarang. Saya ambil VIVIX(antioksidan terbaik), COLLAGEN POWDER(untuk tulang dan kulit saya juga), NUTRIFERON(rasa mau demam, selesma batuk ambik ni), ESP(dapat tahan lapar tau), VITAMIN E, VITAMIN C, CAROTOMAX(bagus untuk mata dan kulit saya), PEPPERMINT(time perut tak sedap makan ni best sangat2), VITALEA(sebab saya tidak yakin semua vitamin cukup dalam badan), B COMPLEX(sesuai untuk saya yang bekerja mengadap laptop nanti stress.haha), ALFALFA(bagus untuk detoks), LECITHIN(untuk minda dan mudah pembuangan), HERBLAX (seminggu sekali), OSTEMATRIX(makin tua sudah ni kalsium tu penting).

Kalau SEBELUM ni makan vitamin untuk penyembuhan luka, SEKARANG saya makan vitamin untuk kekalkan kesihatan. Siapa-siapa yang kenal rapat dengan saya mesti tau DAHULU saya selalu sakit. Selalu MC..tapi sekarang tidak lagi. SEHINGGA HARI INI SAYA BELUM PERNAH AMBIL CUTI SAKIT ATAU CUTI REHAT UNTUK TAHUN 2017. Doakan saya agar sentiasa sihat dan rezeki bertambah. Saya juga doakan anda semua.

Sekian, perkongsian saya. Moga bermanfaat juga kepada anda dan orang tersayang.

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

www.dettismuslin.blogspot.my

Nikmati penjimatan 15% - 30% dengan Harga Ahli Shaklee. Anda berhak mendapat harga ahli seperti saya.
Klik link di bawah ini.

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1148516

0 comments:

Post a Comment